terpisah untuk sementara !

sayangg , kita terpakse terpisah time hari sekolah kan ? hurm , serious aku cakap aku tana p0wn terpisah ngan kau tapi nak buat macam mane ini semua untuk kebaikan kita dua jugak kan ?
so nak kea tana kena lah terima demi masa depan kita dua :) at least hari minggu kau pakai f0wn jugak kan ? takpe itu p0wn dah buat aku happy . thanks sayang ! tahun nie jea kita macam nie . sebab nak SPM kan ? takpe aku b0leh paham biy ! aku pun taknak pakai fon jugak if kau tak pakai ,
takde guna aku pakai if kau takde kan ? aku nak text sape , nak call sape ? hurmm , sumpah kesunyian if kau takde dalam hidup aku even cuma 5 hari kita takdapat text , tapi aku hary2 rindu kan kau sentiase rindu kan kau sayangg ,,  kau sendiri tahu kan perangai aku macam mane ? aku takboleh laa kalau kau takde dalam hidup aku . aku sentiase perlukan kau biy ! aku dah takde orang lain nak luahkan perasaan aku nie melainkan blog neh . n cuma kau yang memahami perasaan aku nie biy !aku harap sangat kau tak lupakan aku biy , please jangan tinggalkan aku . jangan curank ea sayang , aku taknak kau cari awek lain . serius jeles ! aku terlalu sayangkan kau gem0k ! hubungan kita pun dah setahun , hope kita kekal selame nye . aku taknak dah kat laky lain nak kau jeaa sayangg . cuma kau yang ada dalam hati aku nie , IL0VEYOU NUR REDZUAN B AZMAN ! ! !
at least kau still lagi sudi sayang aku walaupun dah macam2 aku buat kat kau kan ? tapi perasaan kau takpernah berubah , aku harap perasaan kau akan kekal biy !  aku dah dapat rase yang kau betul2 sayangkan aku . thankss sebab kau sudi meluahkan perasaan kau kat aku , sumpah happy !
aku cintakan kau taww ! imissyou so much biy !  mmmuuaxx ,  rindu laa nak dengar suare kau yang comel n gedik tuh biy ! aku rindu nak manje n gelak ngan kau . ngeee ! byeee sayangg , aku rindu gler kat kau sayang , sumpah macam nak nangis jea neh , aku nak kau biyy ! ! !! !