assalamualaikum ! ~

aduhyai ape nak buad neyhh weyyhh  ? akuu asyik pk pasal 
benda neyh jea kan ? masalah2 asal laa kau selalu datangg ??!
aku daa penadd dengan semua neh weyh ? bolee blaa tak ? !
tencion gler aku dengan benda neyh ! ya Allah tolong laa aku ??
aku taktahu kenape aku tak suka sangat ngn dye ?
dari dulu agy dari first aku kenal ngn dye sampai ar skrg ! 
ye aku jujur weyh aku jeles sangat2 ngn kau doe !
aduhyai perlu kea aku rase jeles cmneh ? hmmmm ,
aku daa try buang prasaan neh tapi takleh lnsg weyh !


macam bengong jeaa doe semua neh jadi kat aku ?
sedangkan aku takpernah pun mintak ! 
ya Allah jauhkan laa aku dari semua neh , ,
aku daa tak sanggup lagi nak hadapi neh sume ,
sekarangg aku makin takut untuk hdapi knyataan ?
ape yang perlu aku buadd nehh ? ?
sumpah sedih weyhhh ! nangis2 daa nehh ,
aku takkan luahkan kat sapew2 pun , 
bia  jea blog neh jadi teman aku !  ! 


satu jea aku harap ape yg aku pk kn skrg 
neh takkan pernah terjadi , sumpah taknakkk !
hope dy takkan kembali lagi cam dulu , 
aku taknak kehilangan capital D  lagy !
aku sayang gler2 daa neyhh !
hope dye tak kecewakan aku n aku hrp
dye takkan pernah tinggalkan aku !
aku perlukan dye dlm hidup aku !


babyy ! pleassee jage hubungan kita ! 
aku mengharap sngt ng kau weyh !
hope kau tk mungkir janjy ! 
aku sayangg sangat2 kat kau nehh ! <3
jage aku leklokk yea , pleasee k ?
n jgn cari gurlz lain lagi , , hmm ! 
sumpahh sedihh doeee ! ~ 
jeles dan jelessss laa sengal !



       l O a D i n G .  .  . 


HATY MENANGIS !